První recenze knížky

28. září 2012 v 23:02 | Kristen |  Tipy
Ahoj,tak tady máte slíbenou první recenzi knížky.

Název knihy: Nick a Norah Až do ochraptění

Autor: Rachel Cohnová a David Levithan
Hodnocení( jako ve škole):chvalitebná
Vzhled:Knížka je středně široká a středně těžká.Myslím,že je tak akorát,do tašky na cestu vlakem.Má tvrdé matné desky,bez obalu.Na hlavní stránce se vysktuje převážně šedá a trochu růžová a bílá barva.Jsou na ní dva mladí lidé(Nick a Norah :D),kteří vypadají zamilovaně.Celkově na mě kniha působí tajuplně.
Info: Příběh je o dvou mladých lidech,o dívce Norah,která žije úplně jiný život, než Nick,basák a jediný normální v punkové kapele plné gayů.Oba se setkají v klubu ,kde Nick zrovna hraje a kde potkává svojí bývalou přítelkyni s jejím novým přítelem.V ten moment neví co má dělat a proto se obrátí na holku ve flanelové košili,jestli by nemohla být na 5 minut jeho holka.A tak začíná příběh Nicka a Norah,kteří se už nechtějí před nikým přetvařovat a chtějí být samy sebou.Kniha vlastně vypráví o jediném prožitém dni v New Yorku,o dvou mladých lidech,o lásce,vzteku a nekoneřném seznamu písniček.Je to příběh ,který si prostě musíte přečíst!
Můj názor:Já jsem tihle knížku dostala k narozeninám od své nejlepší kamarádky a musím říct,že mi udělala velkou radost.Zaprvé kvůli tomu,že jsem po ní už sama pokukovala v knihkupectví ,a za druhé kvůli svému ději,do kterého jsem se naprosto ,,zažrala."Knížka je napsaná po kapitolách,které jsou rozděleleny na samotného Nicka a na samotnou Norah.Takže když se seznámí,kniha vám umožnuje,přečíst si myšlenky a pocity obou hlavních postav,čímž si mě okamžitě získala.Je to opravdu krásně a hlavně tajuplně napsané.Opravdu smekám klobouk spisovatelům.Četla jsem už hodně knih a musím říct,že tuhle počítám mezi své oblíbené.Možná si říkáte,že když ji tak pochvaluji,proč jsem jí nedala známku vynikající,ale je to z toho důvodu,že jediné co mě v celé knize sklamalo je konec.Konec vlastně končí tak,že si člověk musí domyslet jak to s Nickem a Norah dopadne.Někomu to možná může vyhovovat,že si může domyslet vlastní pokračování příběhu,ale mě osobně by se spíš zamlouval konkrétní konec.To je asi jediné co mě trochu zklamalo,jinak jsem na ní nenašla žádné další chyby.A proto tuto knihu doporučuji každé náctileté slečně ,která si občas ráda zasní... ;)

Doufám,že se vám moje první recenze líbila a že jsem vás inspirovala.Určitě co nejdřív přidám další recenzi-inspiraci ;) Vaše Kristen

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.