Čtvrtá recenze

23. října 2012 v 11:28 | Kristen |  Tipy
Po delší době jsem se rozhodla,že napíšu opět recenzi,tentokrát o knížce,kterou už jsem četla asi před rokem a už jí moc nepamatuju,ale pokusím se toho napsat co nejvíc. Snad se mi to povede a Vám se to bude líbit.Přeji pěkné počtení!

Název knihy: Kiki Strike ve Stínovém městě

Autor: Kristen Millerová
Hodnocení:výborná
Vzhled: Knížka má krásné matné desky bez obalu.Převažuje na nich světle modrá barva a černé nápisy.Vepředu i vzadu jsou portréty postav,které se v knížce vyskytují.Já si knížky vybírám i podle obalu a musím říct,že tahle mě zaujala na první pohled.Vzhled knihy není přeplácený,je takový tajuplný.Jinak knížku bych zařadila mezi tlustší.Má přes cca 335 stránek,takže je i těžší.Je spíš vhodná na takové to domácí lenošení než na cestování vlakem.
Info:Život dvanáctileté Ananky Fishbeinové je strašlivě nudný.Jednoho rána však objeví,že v malém parku nedaleko jejich domu se propadla zem,a její poklidný život náhle nabere na obrátkách.Poznává tajemnou Kiki Strike a skupinu dalších vyjimečných dívek a společně se pouštějí do dobrodružství a objevování tajemného Stínového města,ležícího v podzemí Manhattanu.
Můj názor: Je to hrozně zajímavá knížka,kterou musíte dočíst až dokonce,jinak o hodně přijdete.Děj se mezi tím hodně mění.Nejdřív je to takhle ,ale v 3 kapitole to může být úplně jinak.Pokud máte rádi dobrodružství a napjetí thle kniha je pro vás naprosto vhodná! Pět vyjimečných dívek,miliony hladových krys a tajné město pod Manhatanem...Vítejte ve světě Kiki Strike!

Ták a další recenzi jsem zvládla.Jsem to ale šikovná ;DD Snad Vám nevadí,že je trochu kratší.Myslím,že pokud se Vám tahle knížka zalíbila,tak si jí určitě přečtěte,dozvíte se v ní mnohem víc než mnohem víc! Dozvíte se vše! ;) Vaše Kristen

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Byl/a jsem tu ...