Cvičení

9. listopadu 2012 v 19:29 | Kristen |  Tipy
Zdááár! ;)
Tak přidávám trochu opožděně slíbený článek o cvičení.Jak už jsem psala ,tak si myslím,že na žádném blogu by aspon malá zmínka o cvičení neměla chybět a proto jsem se rozhodla ,že něco taky napíšu.Pokud jste četli můj minulý článek ,tak víte,že jsem v neděli začala cvičit a musím se Vám pochlubit,že cvičím ještě pořád ;D ;) Nejsem sice tlustá,ale nejsem ani nějak hrozně hubená,myslím,že jsem taková akorát.Ted si asi říkáte,proč teda začala cvičit? A já Vám na to odpovím.Začala jsem cvičit,hlavně kvůli tomu,aby se mi zpevnilo tělo a udělaly nějaké ty svaly že ;D Zjistila jsem,že cvičení není ani o tom samotném hubnutí (teda většina cviků,některé ano! ) ,ale spíš o zpevnění celého těla ;) Musím Vám říct,že první cvičení bylo hrozné,druhý den mě bolelo skoro celé tělo... Ale vytrvala jsem a cvičila jsem druhý den opět a už to bylo trochu lepší. Celkem jsem cvičila už 4 krát a s prvním cvičením se to nedá srovnat ;) Sice mě vždycky druhý den bolí nohy a ruce,ale ne tolik.Já to teda moc nepřeháním,protože jsem nikdy takhle necvičila,tohle je moje premiéra a proto jsem si řekla,že to radši nebudu přehánět a proto cvičím v po,st,pá a jednou o víkendu ,protože v út a čt mám street a tam mám pohybu až až ;D A musím říct,že i po tom týdnu cvičení začínám cítit,že se mi tělo pomalu,ale jistě začíná zpevnovat. ;) Ták a ted Vám napíšu nějaké rady podle kterých byste se mohli řídit.Nejsem žádný profík,ale o cvičení toho vím celkem hodně,hodně jsem o tom přečetla a slyšela ... ;) Třeba Vám něco z toho trochu pomůže.

1.Co vlastně cvičit?

To je asi to nejduležitější.Jak správně cvičit?Někdo si řekne,tak si zacvičím nějaké obyčejné nebo hrozně namáhavé cviky a bude si myslet,že i tak může zhubnout.Ale to je omyl.Nejde ani o to,že Vám ty cviky vůbec nemusí pomoct zhubnout,ale mohli byste si také ublížit.Proto pokud doopravdy chcete zhubnout,ale nevíte jak a nechcete chodit do posilovny ,tak třeba na youtube je hrozně moc videí,podle kterých můžete cvičit.Nejduležitější je najít si to správné video,které potřebujete.Já bych Vám tedy doporučila video ,které cvičím já.Se samotným cvičením nemám zkušenosti,ale na tohle video všude slyším a vidím jen samou pozitivní chválu.
Jillian Michaels ,30 dní-3 levely
Jillian je ve světě mladých a starších dívek hodně známá.Na youtube můžete najít spoustu jejích videí,na kterých vám dá opravdu zabrat a nějaký ten výsledek se po určité době také objeví.Je to cvičení,které má 3 levely,které cvičíte 30 dní.(1level-10dní) Jak už jsem psala ,chtěla jsem nějaké cvičení,které mi zpevní tělo a udělá svaly a musím říct ,že tohle je ideální.Když ho ale budete cvičit opravdu každý den a k tomu budete jíst zdravou ,vyváženou a pravidelnou stravu,má te šanci zhubnout i nějaké to kilo.Pokud si ale myslíte,že si zacvičíte 5krát a hned začnete hubnout,tak to vás zklamu,to bohužel nejde. Stejně tak,jestli si těch 20 minut,které video trvá opravdu zacvičíte ,ale pak se nacpete sladkostma atd,tak na nějaké hubnutí můžete rovnou zapomenout.Možná pro vás ,kteří jste ještě nikdy necvičili (jako já ) tak to pro vás bude celkem makačka na začátku,protože Jillian Vám dá opravdu do těla,ale po nějakém čase si vy i vaše tělo zvyknete.Jillian také používá často činky,pokud je ale doma nemáte,můžete používat dvě plné 1l láhve a pokud to s cvičením budete myslet opravdu vážně,můžete si je koupit ;D Já teda používám lahve,ikdyž je to trochu nepraktické,celkem mi to stačí.

Jak často cvičit?

Nic se by se nemělo přehánět.Ani cvičení ne.Hlavně pokud jste začátečníci.Pokud ,ale opravdu chcete něco se svým tělem dělat,měli byste cvičit aspon 3krát do týdne.Vím,že to video z Jillian by se mělo cvičit každý den,ale myslím,že se nic nestane,když to nebudete úplně dodržovat,Výsledky se sice dostaví později,ale aspon si nijak neublížíte.Po nějaké době si zvyknete a budete moct začít cvičit častěji.

Kdy cvičit?

Říká se ,že je dobré cvičit ráno,protože tělo začne dříve spalovat zásoby,ale já bych teda ráno cvičit nemohla.Myslím,že pro někoho by to mohlo být i nebezpečné pokud není zvyklí.Vstát a jít cvičit,když ještě nejsme úplně probuzení a napůl ještě spíme a jsme hladoví,navíc by se nám mohla zamotat i hlava a náš krevní tlak by také nemusel být dobrý,není zrovna ideální.Určitě ale není dobré cvičit až někdy večer před spaním.Tělo už je po celém dni unavené,takže by se Vám stejně blbě cvičilo,protože byste neměli moc síly a navíc by se Vám i hůř usínalo.Já cvičím proto odpoledne.Necvičím hned jak přijdu ze školy,ale tak po 3 hodinách.Proto Vám doporučuji,abyste cvičili když budete mít sílu a náladu a nebudete hladový,ale ani přejedení.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Byl/a jsem tu ...

Klik 100% (25)

Komentáře

1 streetqnektarinka streetqnektarinka | Web | 10. listopadu 2012 v 10:31 | Reagovat

super článek :-) já bych taky cvičila, ale musím si pořádně zpevnit vůli :D  :D jinak  o této cvičitelce jsem ještě neslyšela :-?  :-) ráda bych ty levely vyzkoušela :D děkuji za tip :-)

2 Smile* Smile* | Web | 10. listopadu 2012 v 12:18 | Reagovat

Já občas cvičím taky pro zpevnění,ale spíš ráda posiluji s činkama :D Pěkný článek.

3 †Katy† †Katy† | E-mail | Web | 11. listopadu 2012 v 10:42 | Reagovat

Ahój :) Moc ráda bych tě pozvala na můj blog. Potřebuji nabrat více návštěvnosti a novým affs se taky nebráním ;) Díky moc :D :* www.life-after-life.blog.cz

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama